Автор: Lyudvik | Июнь 7, 2010

Бог є любов…


Привіт…

Я не зміг утриматися, щоб не написати тобі і не сказати, як Я люблю тебе.

Вчора Я бачив тебе з твоїми друзями. Ви розмовляли і сміялися. Я сподівався, що ти помітиш Мене і покличеш до себе також. Тоді Я намалював тобі захід сонця і шепотів тобі подихом вечірньої прохолоди, щоб заспокоїти і освіжити тебе.

Ввечері Я дивився як ти засинала. Мені так хотілося доторкнутися до тебе: Я пролив місячне світло на твоє лице, але ти навіть не подумала про Мене. А Я так хотів заколисати тебе.

Вранці Я чекав коли ти прокинешся, щоб зустріти новий день, і спалахнув для тебе дивним сходом. Я надіявся, що ти нарешті, помітиш Мене. Але ти встала пізно і помчала, навіть не поглянувши на Мене. Моє небо заволокли хмари, і дощ став Моїми сльозами.

О, як Я люблю тебе! Якби ти тільки могла почути, як Я тебе люблю! Я намагаюся сказати тобі це в тиші зелених лугів і синяві неба. У листі дерев вітер шепотить тобі про Мою любов.  Я розсипаю її яскравими фарбами тисяч кольорів. Я кричу і кличу тебе в громі літньої зливи. Зі срібних ниток пташиних голосів Я виткав для тебе чудову пісню про Мою любов’ю до тебе, Я зігрів тебе оксамитом сонячного світла і напоїв повітря солодким ароматом Моїх лугів. Моя любов глибша за безодню океану і більша за безкрайній всесвіт. О, якби ти тільки могла зрозуміти, як Я люблю тебе!

Мій Отець також шле тобі Свою любов. всякий батько, турбується про тебе. Прийди ж до Мене скоріше. Я чекаю тебе. Неважливо, скільки часу це займе. Я буду чекати – тому, що Я люблю тебе!!!

Твій  вірний Друг, Ісус.


Добавить комментарий

Рубрики

